هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت اخذ پروانه تخصصی روان‌شناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه جاده‌های خراسان‌رضوی بارانی و لغزنده است | کاهش دید افقی در محور تربت‌جام_صالح‌آباد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) این فرودگاه در ۳۰ سال گذشته هیچ باری را گُم نکرده است! آب نیسان چیست؟ + روش تهیه، خواص و ادعیه هدیه ۴۰۰هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + شرایط و نحوه دریافت بُن مرگ پدروپسر مشهدی براثر برق‌گرفتگی آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ابتلا به سرطان‌های گوارش با مصرف مایعات داغ و غذا‌های فرآوری شده بهترین راه‌های پیشگیری از عفونت لثه کوتاه درباره جشن‌های نوظهور به عنوان سنت‌های جدید خانواده‌ها کدام غذا‌ها و ویتامین‌ها در کاهش یبوست تاثیر دارند؟
سرخط خبرها

هزینه ثبت‌نام کنکور برای جاماندگان چقدر شد؟

  • کد خبر: ۲۰۰۶۴۸
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
  • ۱
هزینه ثبت‌نام کنکور برای جاماندگان چقدر شد؟
ثبت‌نام با تاخیر برای این‌دسته از داوطلبان از امروز دوشنبه ۲۷ تا فردا سه‌شنبه ۲۸ آذر ماه جاری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، ثبت‌نام با تاخیر متقاضیان شرکت درآزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان از طریق سازمان سنجش آموزش کشور از امروز فراهم شد.

داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان نشدند، ثبت‌نام با تاخیر برای این‌دسته از داوطلبان از امروز دوشنبه ۲۷ تا فردا سه‌شنبه ۲۸ آذر ماه جاری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org آغاز می‌شود.

ثبت‌نام کنکور برای جاماندگان ۶۱۸ هزار تومان آب می‌خورَد

هزینۀ ثبت‌نامِ عادی در نوبت اول کنکور ۲۰۸ هزار تومان بود، اما الان در سایت سازمان سنجش هزینۀ خرید سریال ثبت‌نامِ باتاخیر ۶۱۸ هزار تومان اعلام شده است.

سال‌های پش مسئولان سازمان سنجش در توضیحِ چرایی افزایش هزینۀ ثبت‌نام برای جاماندگان کنکور گفته بودند که مصوبۀ دولت این است که از افرادی که بعد از مهلت‌های معمول در کنکور ثبت‌نام می‌کنند جریمه گرفته شود.

آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان در روز‌های پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

هزینه ثبت‌نام کنکور برای جاماندگان چقدر شد؟

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
0
0
خدا خانه ظلم روخراب کنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->